December napjai - 29.nap

 Ma van az évfordulónk, a 12. házassági évfordulónk. Sóstóra mentünk délután. Sétáltunk egy kicsit, aztán a 424-ben, egyik kedvenc helyünkön ettünk. 

Sóstóra ki lehetett volna tenni a megtelt táblát. Rengetegen voltak, sokan sétáltak és nagyon sokan voltak az Aquarius Fürdőben, még a kinti medencékben is. Készítettem néhány fotót, amit elsősorban Mártának küldök. ( Márta is követi a mindennapjaimat, és Nyíregyháza a szülővárosa. )

Sóstó a nyíregyháziak és a környékbeliek kedves kirándulóhelye. Mi is szeretünk ide jönni. Leginkább ősszel, akkor nagyon szép. Az utóbbi években átépítették a parkot, térköveztek, fákat vágtak ki. Ez annyira nem jó, de Sóstónak még mindig hangulata van. 

A Krúdy Szálló, Sóstó ékköve. 
Sajnos sok-sok éve üresen áll, bár felújították, 
nem sokáig működött.


Nem tudom mikor került ide, nagyon szép.



A szigetről körbefotóztam a tavat.




A Krúdy terasz. Valamikor itt nagy bulik voltak.
Sajnálom, hogy nem működik, biztos most is szeretnék a nyíregyháziak és az ide látogatók.

Folyt. köv.
Tipitá - Erika




Megjegyzések

  1. Először is gratulálok a házassági évfordulótokhoz. Még sok évet kívánok nektek együtt.
    Megnéztem a 424-et a neten, furcsa elnevezésnek tartottam. Látom, hogy egy mozdony neve, és egy Irish Pub. Nézegettem képeket is róla. Jó helyre mentetek enni.
    Nyíregyházán már voltam, de Sóstón még nem. A képek alapján szép lehet. Szeretem a vizet, a tavakat, a folyókat, a tengereket. Ha már valahol egy tó van, az már kedvemre való. A sóstói is tetszene.
    A szálló és a terasz sem működik. Szép épület mind a kettő. Kár, hogy nem használják.
    Lassan elmúlik a december, rossz lesz, hogy nem fogsz írni minden nap. Meg lehetett szokni, hogy rendszeresen olvashattam az életedről,a sok szép dolgoról, amit csináltál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen a jókívánságodat! :)
      A 424, igen, egy mozdony neve. Az étteremmel szemben, az út másik oldalán volt a kisvasút megállója és az állomás épülete. (Azt is felújították, szálloda, étterem, de szintén nem üzemel.) A kisvasút Nyíregyházáról, a vasútállomás elől indult és egészen Dombrádig közlekedett, Halászon is keresztül ment. Régen nagyon sokan használták, ezzel jártak Nyíregyházára dolgozni az emberek. Én egyszer utaztam rajta, drága barátnőmmel, felejthetetlen kaland volt. Ezt a vonatot vitték el Felcsútra. :(
      Az étterem épülete a régi indítóház volt. A villamos is eddig közlekedett. Mert a múlt század elején villamos is volt Nyíregyházán.
      Ma nekem is eszembe jutott, hogy már csak két bejegyzés és vége a decembernek. Elég rendesen hozzászoktam, hogy írok. És ahhoz is, hogy beszélgetünk. :) Mert az jó!
      Napi szintem biztos nem folytatom, de jó lenne többször itt lenni. Majd meglátjuk, mit hoz az új év. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése