December napjai - 28. nap

 Itt az év vége, készítem a számvetéseket, összegzéseket. Mert szoktam. Fotó összeállítást több témában. Ma a kerttel kezdtem. Rengeteg fotót készítek a virágokról. Hálás téma. Csak nehéz válogatni a rengeteg fotó között. :) Ma ezt csináltam. 


Az összeállítást majd megosztom itt a blogon is. 

Folyt.köv. 
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Valamikor én is csináltam összegzést és számvetést. Ma már egyre ritkábban teszem. A fontosabb eseményekre, dátumokra úgyis visszaemlékszem. Lehet, hogy le is kellene írnom őket, mert évek múltával már sok minden feledésbe megy.
    A képeim megvannak a számítógépemben, őket év végén megnézegetem, visszaemlékezve az eltelt időre. Sok részletet el is felejtenék, ha nem lennének. Gyakran rácsodálkozom egy-egy képre, hogy jé ez így nézett ki, ilyen volt a karácsony pár éve stb.
    Kíváncsian várom az összeállításodat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyfelől nagyon jó, hogy ma már mindenről is fényképet készítünk. Ha valamit nem tudok pontosan, vagy hiányzik egy részlet, elkezdem a képeket nézegetni, ha tudom, hogy fotóztam. És ha tényleg van fotó, sokkal egyszerűbb minden. Amikor a művelődési házban dolgoztam, megszoktam, hogy minden rendezvényről rengeteg fotót készítettem. Illetve volt olyan, hogy nagy rendezvényen mások is besegítettek. Inkább legyen több fotó, abból könnyebb válogatni, mint ha nincs semmi. Mondjuk ennek megvan a hátránya is. Emlékszem, egy Halász Fesztivál után a vasárnapot a fotók válogatásával töltöttem. Mert én mindig átválogattam a fotókat és csak a tényleg jókat tartottam meg és osztottam meg. De a saját fotóimban is el tudok néha veszni. Papír alapú képem is rengeteg van, de a digitális fényképezők megjelenése óta megszámlálhatatlan. Mindenféle mappák, rendszerek, amiket néha összekeverek, rossz helyre mentek, szóval időnkét kaotikus. Aztán néha rászánom magam, törlök, selejtezek, rendet rakok. De az egészet még sosem tudtam rendszerezni. :)
      Ma engem is nagy meglepetés ért!! Kaptam egy soproni képeslapot! Nagyon szépen köszönöm, Éva!!!

      Törlés

Megjegyzés küldése