December napjai - 26. nap, karácsony második napja

 Igazi semmittevős, ráérős nap. Olvastam, tévéztem és este alkottam is, mert már hiányzott. 

Ez lesz a jövő évi naplóm. Még nincs kész.
Csak egy egyszerű A5-ös spirálfüzetet vettem és azt dekoráltam.
Hmm... néztem szép naplókat, de ami igazán szép és tetszik, meg jó bele írni, 
az több ezer forint. Annyit viszont nem adok érte. 
Évekig nagyon régi határidő naplók voltak a naplóim. 
Olyanok, amiket otthon találtam és még az Édesapáé volt. 
Csak nem használta. Imádtam ezeket a naplókat, csak sajnos már 
elfogytak. Így maradt az egyszerű spirál füzet.
A borító dekorálása mellett néhány oldalra is teszek ezt-azt. 
Ilyenkor felhasználok egy csomó fecnit, kivágatot, 
amit igazából ki is lehetne dobni, de aki szereti a szép 
papírokat, az nem dob ki semmit sem. :) 

Tévézés közben meg vagdostam. 
Azt nagyon szeretek. Nagyon sok ilyen 
scrapbook kivágóívem van, csodásak. 
Ráérő időmben vagdosok, hogy alkotás közben
gyorsabb legyen a munka.

Folyt. köv.
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Kedves Erika, itt van a képeslapod a számítógépem mellett. Mindig látom. Olyan jó így! :)
    Új év, új napló nálad. Az egyszerű spirálfüzetet személyessé tudod tenni a ráragasztott képekkel. Mindjárt más lesz, jobb így kézbefogni.
    Én nem vezetek naplót. Valamikor volt, és érdekes, de én is határidő naplókat használtam akkor. Sok volt itthon, és sajnáltam őket kidobni. Ma már nem írok naplót. Azt nem mondom, hogy nem fogok újra valamikor kezdeni, de egyelőre nem áll szándékomban. A régiek már nincsenek meg.
    Jó, hogy a tegnapod laza volt. Kellenek az ilyen napok is. Olvasás, TV nézés, te még alkottál is.
    Még azt akarom írni, hogy nagyon szép a kézírásod, tetszik.
    Legyen szép a napod a karácsony után!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, amit a kézírásomról írtál. Szokták mondani, hogy szépen írok. Pedig, képzeld, másodikos soromban csak írásból voltam négyes. Egyszer megtaláltam az írás füzeteimet, tele volt kettessel meg hármassal, és tényleg nagyon rondán írtam. :) Aztán valahogy megváltozott és szép lett. Szeretek is kézzel írni. Legszebben töltőtollal írok, mert azzal csak lassan lehet.

      Törlés

Megjegyzés küldése