December napjai - 25. nap

 Karácsony első napja

Kicsit eklektikusra sikeredett itt a dekor, de 
most ez tetszik. :)





Folyt. köv.
Ui.: A legényfogó leves és a marhapörkölt nagyon 
finom lett. Megveregethetem a saját vállamat. :) 

Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Kedves Erika, most értem haza nem régen, az ünnep hátralévő részét itthon töltjük. Olvastam minden bejegyzésedet, és örültem nekik. Tetszik az eklektikus karácsonyi dekor, az enyém is mindig hasonló. Van venne ilyen is, olyan is. Sok közöttük az emlék, minden évben kiteszem őket.
    Tudtam, hogy finom lesz a legényfogó leves és a marhapörkölt!
    Ma ért egy nagyon jó dolog. Kaptam egy csodálatos képeslapot tőled.:) Nem számítottam rá, ezért meglepetésként ért. Nagyon szép, és szarvas is van rajta, gondolom, hogy nem véletlenül. Kiteszem az asztalomra, és gyönyörködöm benne még sokáig. Most is csak azt tudom írni, hgy nagyon ügyes vagy.
    Kívánom, hogy az ünnep hátralévő része jól teljen, várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva! Örülök, hogy tetszik a képeslap, igen, a szarvas nem véletlen. ( Amúgy a legtöbb képeslapon volt szarvas. :) Szinte mindegyik karácsonyi kivágóíven van szarvas, tehát bőven volt miből válogatni. ) És örülök, hogy örömet szereztem vele. :)
      Rengeteg karácsonyi dekorom van, és szinte mindig kapok újakat is. Most is kaptam sokat. Aztán vannak azok, amelyeket mindig látnom kell. Na most ezek nem indig illenek össze, de nem is baj. Az a lényeg, hogy nekem tetszik. :)
      Remélem, nektek is jól telt az ünnep.

      Törlés

Megjegyzés küldése