Eső közben

 Tegnap két eső között sétáltam egyet a kertben, meg vetettem egy kis virágmagot. Eső ide, vagy oda nyílnak a virágok, nőnek a palánták stb., stb. 

Előző nap találkoztam egy gólyával. Az egyik ágyás szélén állt. Mindketten meglepődtünk. :) :) Sajnos nem volt nálam még telefon sem, nem tudtam, fotózni. Néztük egymást egy darabig, aztán szépen átsétált a másik kertbe vadászni. :) 



A zsályám elég rosszul nézett ki tél végén, de összeszedte magát.
Tavaly nagyon finom zsályavirág szörpöt készítettem, azt szeretnék most is.
A jövő héten már aktuális lesz.


Béka másik oldalról


Sásliliom



Imola


Azon gondolkozom egy ideje, hogy ő hogyan került a kertbe.
Mondjuk nem baj, de én tuti nem ültettem. :) 
Vagyis nem emlékszem rá. 


Nyírfácska idei hajtája. 
Az udvaron kezdett nőni, de ott már nincs helyünk, 
így a  kertbe került. Remélem pár éven belül olyan hatalmas lesz, 
mint az egyik testvére az udvaron. 






Ez egy nagyon fontos növényke. 
Egy magnólia, amit akkor kaptam Édesapától, amikor 
ide költöztünk. A ház előtt volt, de sajnos kinőtte a helyét.
Tavalyelőtt ősszel kiszedtük és elültettük a kertben. És tavasszal nem történt semmi, 
nem kezdett hajtani. Nagyon szomorú voltam. De maradt, a madárkák 
szeretnek rajta üldögélni. Aztán nyár közepén megjelentek a tövénél új hatások.
Szóval él!!!! Most pedig ilyen szépen kihajtott. Jó lesz! :)




A búzavirág már magát veti. Ehető, szoktam salátára, sütire tenni. 






Állandó kerti kísérőim!! :))))
Igazából akkor jelennek meg, amikor éhesek. Elkezdenek 
köröttem körözni, Nyafi oda is jön, és finoman jelzik, hogy ennének.
Aztán, amikor elindulok felfelé, rohannak a nyomomban. :) 


Nagyon jól esett, hogy ennyi blog-kihagyás után írtatok nekem! Amit írtatok! 
Tegnap elmentem a zeneiskolások koncertjére. Nagyon ügyesek voltak a gyerekek, teljesen lenyűgöztek. (Azért én jópár ilyen koncertet végighallgattam az évek alatt, van összehasonlítási alapom.) A volt kollégák, ismerősök pedig olyan szeretettel fogadtak. Azt mondták, hogy hiányzom. És ezt el is hiszem. :) 
Ez a két élmény melengeti most a szívemet!! :) 

Szép napokat nektek! :) 
Tipitá - Erika












Megjegyzések

  1. Nagyon szép képeket hoztál. A sásliliommal emlékeket idéztél, a volt munkahelyem kertjében volt sok.
    Olyan jó, hogy örülsz annak, hogy a kihagyás után írtunk neked. Hiányoztál. Most olyan jó nekünk is, hogy itt vagy újra. Legyen is így még sokáig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! A sásliliomot 2 éve kaptam. Mostmár szépen megerősödött, terebélyesedett. Van még cserépben is, azt ki is fogom ültetni, van még hely bőven.

      Törlés

Megjegyzés küldése