2022 képekben - 2.rész

 A folytatás: 


Augusztus
Végre eső!! Nagyon kevés volt belőle.
És sikerült egy nagyon-nagyon szép kerti garnitúrát vennünk.
Pont olyan, amilyenre vágytam.
Az egyik kedvenc idei képem.


Szántóverseny sokadszor. 
Azt mondtam, ez volt az utolsó.

Virágoskert tábor 3. turnus.
Itt is naplóztunk! 

Csodaszép! 


Tarcal.
Pesti népeknek is megmutattuk


Szeptember
Veszprémben, Herenden és az Őrségben jártunk.
Rengeteget kirándultunk és pihentünk.




Veszprémben megkerestük a Kolodko szobrokat.


Újra a Holló és Bárányban.
Nyertem egy két éjszakás alkalmat.


Ajándék kedves scrap-társtól


Újra jobbagyféltekés tanfolyamon voltam.
Nagyon jó volt. 
És közben Nelliéknél aludtam Esztergomban


Isten sajtkrém leves


Október
Napfelkelte Homoktanyán.


A képen pont nem látszik, hogy a virágcsokor egy káposztában van. 
Dekorációs versenyre készült.


Olyan hálás és boldog vagyok, hogy már két éve sütöm a kenyerünket.


November
Újra volt fazekas szakkör.


Festős, rajzolós alkotás nálunk.


Amíg dolgoztam, nagyszerű halloween partykat rendeztünk. 
Hiányzott! Most csináltam itthon! :)



Rajzmedi alapprogram itthon.


Három kicsi naspolyácska. Az első termés.


A december Tina karácsonyi ws-vel kezdődik. 
Kihagyhatatlan! 


Az idén madárkákat is festettünk.
 Meg ettünk, ittunk, naplót készítettünk, csacsogtunk és nevettünk.


Alkotós délelőtt nálunk. 
Karácsonyi képeslapok készültek.


Régi kívánság teljesült!!
Macaron készítő ws. Azóta már itthon is volt egy próba.
Annyira nem lett rossz. :)


Utolsó alkotós alkalom az idén, ezúttal gyerekekkel.


Időben elkészült egy nagyon szép karácsonyi album, ajándékba. 


Mozgalmas, tartalmas év volt. Szerettem. Nem könnyű, de ez most egy ilyen időszak. Remélem, nem tart már sokáig. Bizakodva nézek az új felé!

Boldog új esztendőt kívánok! Örömöt, boldogságot, egészséget, mindenből eleget! :)

Tipitá - Erika 







Megjegyzések