600.

 Azt mondja itt a számláló, hogy ez a blog 600. bejegyzése. Hmm... 11 év alatt pont elég. 😀🙏

Szombaton Tinánál voltam a szokásos év végi duplaklubon. Ilyenkor már karácsonyi hangulat van, ez az évzáró utolsó közös alkotás. Tavaly elmaradt, pontosabban februárban került megrendezésre, de én aNagyon szeretem az ilyen kkor sem mentem. Most nagyon izgultam, hogy a vírus közbe nem szóljon. Nem szólt. A vonat természetesen késett, de ezt már Tina is tudja, hogy benne van a pakliban. Csak hatan voltunk, mert az elővigyázatosság miatt két részletben rendezte meg Tina. Jó volt a hangulat, isteni sütik voltak, jól esett a közös alkotás. Nagyon szeretem ezeket az alkalmakat és mint mindig, most is jól esett a lelkemnek. 

Ajándékok. 
Tina baba. 💗 És jégkaparó alkotós segédeszközként, ajándékba. 😀






Itt már Merika instruál  a képkeret készítése közben. 
Mert a délelőtt második részében keretet készítettünk az általunk
festett képecskének. 


Tegnap havat festettem, havas képet készítettem, reggelre pedig esett a hó!! 

Szép adventi vasárnapot! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések

Megjegyzés küldése