Scrap-bajnokság

 December 30-án volt a Sugallatok scrap-bajnoksága. Ezúttal online, mert csak így lehet. Jelentkeztem rá.

A bajnokság úgy néz ki, hogy mindenkinek sorsolnak egy inspirációs táblát, ami meghatározza a témát és a színvilágot. 4 óránk volt az alkotásra, 30x30-as oldalt kellett készíteni. Aztán fotózni és elküldeni. 

A Sugallatok DT tagjai pontoztak, így alakult ki egy helyezés. Volt fb szavazás is, meg volt még sok ajándék sorsolása is. Tök jó volt, hogy név nélkül és letakart fotóval, pontosabban mindenkinek Claudia Schiffer lett a fotója :), versenyeztünk. 

Nem nyertem semmit sem, de jó volt alkotni. Idejét sem tudom, mikor csináltam utoljára 30x30-as oldalt. Szerintem 2019-ben, scrap-táborban. :) 


Ez volt a feladatom






Egy balis fotót használtam, Szakál Szilvi készítette.  :) Mi mást! :) 
Igazából nyomtattam több fekete-fehér fotót, hogy legyen majd miből válogatni. De valahogy egyik sem ment a tollakhoz, meg a színvilághoz. (Még akkor sem, ha a fotó, fekete-fehér. Ez tök érdekes amúgy. Szerintem az befolyásolt, hogy amúgy tudtam, mi milyen színű.) 
Szóval ezt teljesen véletlenül találtam meg, amikor elkezdtem a fotók között turkálni. És ebből lett oldal. 
A legjobb a tollak festése volt. Chipboard az alap, vastag karton, azt festegettem. Jó móka volt. Aztán a feltöltésnél átéltem a régi kihívások filingjét. Amikor az utolsó percekben akartam valamit elküldeni, de lefagyott a gép, pl. mert volt ilyen. Most "csak" az volt, hogy a telefonom piszkozatba tette az emailt és nem tudtam elküldeni. Sose csinál ilyet. Szóval volt para rendesen, de aztán minden megoldódott. 
Így lett egy új oldalam, ami szerintem egészen jó. :) Tetszik. Talán még teszek rá szöveget.

Szép napokat kívánok! 
Tipitá - Erika




Megjegyzések

  1. Emlékszem, hogy régen is csináltál ilyeneket. Mindig szívesen nézegettem őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben sokkal több scrap volt. Most van még más alkotás is, és nem is nagyon mutogatom. Esetleg Az én világom fb oldalon. Vagy csak csoportokban. Alkotni mindig jó, ha sokáig nincs, akkor már hiányzik.

      Törlés
  2. De jó, hogy értesz ehhez is! Szívesen megtanulnám, mint annyi mást, de nekem már erősen szelektálnom kell, hogy mibe kezdek bele!:) Gratulálok, nekem nagyon tetszik és ha még bővíted egy kis szöveggel, még jobb lesz! Soha ne hagyd abba, amit egyszer már tudtál!;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából ezzel kezdődött 10 éve. A scrap rengeteg új ismerőst hozott és sok új lehetőséget. Azóta csak egyre több lesz. :) Én még nehezen szelektálok.
      Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése