Alkotós hétvége

Péntektől vasárnap délutánig Pesten voltam Tina Rajztanodájában. Három nap rajzoltunk, festettünk, útinaplóztunk! Volt botanikai rajz, aztán a vízzel és a kőfallal barátkoztunk, harmadik nap pedig a perspektíva és az árnyék volt a témánk. Ilyenkor mindig újabb és újabb ismereteket tanulunk, kiegészítjük a már meglévő tudásunkat.

Pénteken csodálatos időben a Budai Botanikus kertben rajzoltunk. Az új az volt, hogy a nagyon pontos rajzolás után csak áthúzzuk filctollal a rajzunkat és vonalkázással árnyékolunk, kiemelünk. Hát ez nagyon könnyűnek tűnik, de egyáltalán nem az. Küzdöttem az első rajzommal, a második egy kicsit már jobb lett. Aztán este még kiegészítettem egy festőssel is, és kikerestem a növények jellemtőit is. Nagyon szeretem a botanikai rajzokat. Vannak még szép fotók, szeretnék még egy-két rajzot.







A cica lesi a halakat a tóban. Szerintem :)



Fotózgattam is kicsit, ha már ott voltam. :)


Első próbálkozás
Hiányzik egy a betű a galagonyából. Itthon vette észre Férj. :)




A víz festése jó téma. Már nyáron az alkotó táborban is foglalkoztunk vele. Festettünk akvarellről, másoltunk, majd fotóról is. 
Aztán délután a kőfal következett. Ezt nagyon imádtam, pontosabban a végterméket! Kicsit pepecses, mert rengeteg szín van rajta, de nagyon élveztem.




Ő lett a kedvenc

Ezt már este festettem, mert nem állt meg a lendület.

Aztán vasárnap a perspektíva volt porondon. Nekem az egyik nagy mumus. Küszködtem is, mint malac a jégen, ahogy Tina jellemzett bennünket. :) Sokat tanultam. És a piros házikóm egészen jó lett.



A Téli Palota hátsó fala :) :) , című képemben azért sikerült rontanom. 
Az a legidegesítőbb, hogy nem is nagyon veszem észre, csak, amikor felhívják rá a figyelmem. :(


És legvégül az árnyék. Ami sehogy sem akart fekete lenne. Jó, nem is csak feketével festünk, de akkor is. A napsugár viszont sikerült és a pálmafám is. :) 

Nagyszerű hétvégém volt! :) Ilyen sokat egyszerre, ennyi idő alatt még nem festettem. (És van két félig kész is, csak azóta nem nagyon volt rá időm, hogy rendesen foglalkozzam vele. Sok kedves régi klubos, tanfolyamos, táboros és útitársammal találkoztam. Nagyon jó volt velük újra, sokat nevettünk, egymástól inspirálódtunk, beszélgettünk! 

Hálás vagyok ezekért a napokért! :)

Szép napokat Nektek! 
Tipitá - Erika




Megjegyzések