Völgykatlan

Életmód táborban voltam. Ugye, milyen jól hangzik?
Már nagyon vártam! Szögligeten volt, csodálatos helyen, dombokkal körbevett mesetájon. Igazából csak Gabit és Krisztinát, a két szervezőt ismertem, mert két éve együtt voltunk az erdélyi gyógynövénytúrán, de én szeretem az izgalmas helyzeteket. :)
Természetesen mindenki nagyon aranyos volt. Ahogy Feri az utolsó nap megfogalmazta, ide csak azok jönnek el, akik hasonlóan gondolkoznak a témáról. :)
Mindent lehetett és semmi sem volt kötelező.
Voltunk gyógynövény túrán, gyűjtésen. Most már felismerem a kakukkfüvet, az orbáncot, az izsópot, a tejoltó galajt. Nagyon jó ismerkedős játékok voltak, mesehallgatás a csillagok alatt. Aztán másnap hajnalba, ami egyébként a szülinapom is volt, segítettem dagasztani. :) :) Isteni kemencében sült pogácsát, buktát, kakaós csigát sütöttünk. Majd reggelitorna, erdőfürdőzés, talpmasszázs, arcpakolások, teljes masszázsa, fűszersó és tea készítése, újabb játékok. Este pedig szalonnasütés. Annyi minden volt, pedig úgy tűnt, hogy nem csinálunk semmit sem, csak kényeztetnek bennünket.
Este felköszöntöttek, kaptam egy képecskét is, amit ott készítettek teatasakból. Annyira aranyosak voltak. :)
Vasárnap délelőtt még elmentünk falusi hidrovelnesszbe, vagyis sétáltunk, mondjuk ez túlzás, a Tetves patakban. Nagyon hideg volt, de engem jobban zavart az, hogy annyira köves volt, nem tudtam normálisan megállni. De nagyon jó volt. Délután még a Baradla -barlangot is szerettük volna megnézni, de lekéstünk az indulásról, így a közeli Tengerszem maradt, ami szintén nagyon szép volt.
Én közben bár kicsit ideges voltam, mert J. már Miskolcon várt, mi meg még sehol. Meg is csípett egy méhecske. :(
De a drága Férjem, most is nagyon türelmes volt. A Sárga Borházban vacsoráztunk, aztán hazamentünk.
Nagyszerű hétvége volt! Nagyon hálás vagyok érte! :)

Szögliget - Nyárádi major



Fotó téma volt bőven! :)




Amikor felkeltem, fél hat magasságában, már ez a kép fogadott. 
Csak akartam lőni pár fotót, aztán ott ragadtam.

Anna tanít dagasztani.

Hát nem gyönyörű!!!



Krisztina, mint minőségi ellenőr. :)

Ennek a tésztáját én is dagasztottam.



Erdőfürdő

 :)


Reggeli csodaság

Orbáncfű és izsóp. 
Meg egy gyönyörű poloska, akit nem sikerült lefotóznom. 


Tengerszem


Azt hiszem, visszajáró leszek! :))))))))

Szép napokat! 
Tipitá-Erika

Megjegyzések