Végre...

... korongoztam. :)
Valamikor nagyon-nagyon régen jártam fazekas szakkörre, korongoztam is egy párszor, de nem tanultam meg.
A művelődési házban meg már 5 éve áll kettő darab korong, és még sosem ültem bele.
De tegnap igen! Ismét tanfolyam van, most már nem lazsálok, hanem megtanulom. Ha már itt van helyben minden. :) 
Szuper Mesterem van, aki olyan türelemmel, szaktudással segít, akkor, amikor kérem, hogy jobbat el sem tudok képzelni.


Ami ott van a korongon, az inkább az ő munkája. Én csak hajtottam a korongot és néha hozzáértem az agyaghoz.  :) 

Minden jót!

Tipitá

Megjegyzések

  1. Hű, meg ha! Mennyi történés van Nálad! Nem tudom, hogy veszítettelek el, mármint a blogod olvasása nem tudom, hová lett! :( Gyorsan felveszlek feedly-re, nehogy lemaradjak a további bejegyzéseidről.
    A korongozás nagyszerű dolog lehet! Nagy álmom nekem is, de valószínűleg arra már csak egy másik életben lesz időm és lehetőségem. Sok örömöt hozzá! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése