Szülinapom

Az idei sem volt szokványos.
A Garabonciás utolsó napja volt és a szabadságom kezdete, meg a Scrap-fes(z)t kezdete Tarjánban.
A garabonciásokat Klárikára bíztam, reggel vonatra szálltam és egy óra pár perckor már megkaptam a jegeskávémat Tarjánban a teraszon, ami mindig fontos pillanata a nyárnak. :) ( Az idén még a nyári bakancslistámra is felkerült.)



Este jött a meglepi. Alkotás közben, így én semmit sem vettem észre, ránk törtek egy tortával és egy üveg pezsgővel. :) 
Nagyon meglepődtem és nagyon jól esett. :) Köszönöm Lányok! :) 

Meglepetés közben azért dokumentálni kell! :) Az én képeim nem sikerültek, de szerencsére Hana is résen volt. :)





Felhívnám a figyelmet a szemüvegben szeletelésre. :))))) Igazából nem tudom, miért. :) A torta nagggggyyon finom volt, málnás, üdítő. 



Fejek :)


Aztán kaptam egy óra múlva egy scrap oldalt is, mert azt közben alkottuk. Én is hozzátettem, nem vettem észre semmit sem,
                                                      és itt is meglepődtem. :)



Természetesen scrap-fesztes kép. Mi más :) :)


Ilyen volt az idei boldog szülinapom! 

Tipitá :)


Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Igen! Ide jártunk évekig scrapbookozni. De sajnos tavasszal eladják Laci bácsiék, így nem tudunk többször menni. :( Nagyon szerettem ezt a helyet, a jeges kávé pedig szenzációs volt! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése