Tavasz van

Már említettem, hogy van a fb-on egy art journal csoportunk.
Balogh Kriszti, aki szenzációs oldalakat készít, mindenfélét kitalál. Pl. azt, hogy osszuk fel  az oldalt vagy oldalpárt 6 részre. Aztán mondjunk különböző instrukciókat, mint pl. legyen rajta tortacsipke, bélyegzés stb., stb., meghatározva, hogy melyik részben. 12-15 pontot szoktunk felsorolni, kinek mi jut az eszébe, aztán jöhet az alkotás. Mindig nagyszerű oldalak készülnek. Mivel az oldal felosztása teljesen egyéni, más és más lesz minden oldal. Feltöltés után egy napig örömködünk egymásnak, aztán egy hét múlva valaki megkérdezi, hogy mikor lesz a következő játék. Ez tényleg játék. Nincs tétje, nincs nyeremény. Tanulunk egymástól, lessük a technikákat, ötleteket. Örömalkotás. :)

Az én oldalam most ilyen lett. Könnyű dolgom volt, mert miután elhangzott az első mondat, legyen az alap zöld, rögtön tudtam, hogy egy "elrontott" alapot fogok felhasználni, amire kell még egy kis zöld és pont jó! Na most, azt art journal igazából nem lehet elrontani. Ez egy annyira szabad műfaj, hogy semmi megkötés nincs. :) :) Ezért is szeretjük!
Az alap után rápakoltam mindent, amit kellett, aztán rajzoltam, verset másoltam és már kész is.
A repesztések kaptak egy kis viaszpasztát, csodálatosak lettek. A csajoknak is nagyon tetszett.









Még tavasz van a naptárban, különben meg szinte nyár. 

Jó ez! :)


Szép napokat!
Tipitá

Ui.: Amikor ezt a bejegyzést írtam, még május eleje volt. Most meg a vége. Az utolsó nap. Tehát holnaptól nyár!!

Megjegyzések