Újra Eger - húsvétolás

Régen jártam erre, régen írtam. Sok minden történt. Változások vannak, lesznek az életemben. Hogy pontosan mi, arról még nem akarok írni, de talán ezért is van, hogy úgy érzem, nagyon sok minden történt az utóbbi időben.
Ezért volt nagyon jó az egri kikapcsolódás. Szokásunk, hogy húsvétkor elmegyünk valahova pihenni. Azért lett ismét Eger, mert közel van, szép, a környéke is jó. ( Mondjuk most Miskolc érintésével mentünk, hogy miért azt tőlem ne kérdezzétek, és nem vezetek. :) :) :)  )

A szállodát leszámítva, minden jó volt. Hotel Minaret. Én választottam, de ti ne tegyétek!! :( Egyetlen előnye, hogy 2 perc a Dobó tér. Ha annyit mondok, hogy a szemetes nem volt üres, amikor átvettük a szobát, nem volt pohár a szobában, akkor szerintem ez elég is. Azért kibírtuk.

Sokat sétáltunk, jókat ettünk, aludtunk, én alkottam, szóval tényleg lazultunk négy napig.
Mutatok képeket.

Végre jó idő!
Bár vasárnap itt is esett, de aludni és alkotni kiválóan lehet olyankor is.


A Minaretet renoválják éppen.


Gyönyörű! Porcelános csajoknak rögtön el is küldtem. :)


A két rigóhoz egészen közel lehetett menni, nem repültek el. 
Teljesen az utcakép részei voltak. 

1878-ban addig ért a víz.
 Egyszerűen nem akartuk elhinni, hogy a kis patakocska ilyet tud.
 Pedig igen.


Nyamnyam - a sütiző neve. 
Jó hely!


A várban nyilazás volt.


Bazilika




A főiskola. Ide is jártam.


Isteni spenótos gnocchi a Brumbrumban.

Noszvaj - Gazdaház



Csernyik Szende léleksimogató előadása.
A közönség soraiból kiválasztott szereplős szenzációsak voltak. :)

Csillámpóni :)



Az angol park kicsit rozzant állapotban. nem a régi kapura gondolok, mert az nekem pont így jó, hanem az utakra, növényekre.



Ezt az ötletet már meg is vettem. Gyermeknapon van a meseút túra, 
ilyen ládákban vannak a feladatok. 


Kedves Pöttyös - aranyos hely, ha arra jártok érdemes beugrani egy kávéra.






Kb. ilyen volt a négy napunk.
Amikor hazajöttünk Nyíregyházán még megnéztük a Seuso kiállítást. Széééép! Arrol nincsenek fotók, nagy a biztonság.

Szép napokat!
Tipitá :)

Megjegyzések