Kezdődjön hát

Számvetés és tervezés. Ezek a gondolatok vannak a fejemben napok óta, de gondolom ezzel nem vagyok egyedül.
Készítettem egy art journal oldalt, amivel elbúcsúztam 2017-től.




                                      Inspiráció:  https://www.youtube.com/watch?v=VYvzLfoljiY

Nagyon jó volt készíteni. Nyugi, Harry Potter, tojáslikőr, mindez az alkotós szobámban, amit igazából most laktam be. (Nemrég van tv. Nekem az kell a festegetéshez, vagdosáshoz. :) )
Másnap reggel töltöttem fel a fb-ra egy-két csoportba, hogy milyen jó is volt ez az év, és tényleg. 
Aztán délután fejre álltunk a kocsinkkal. 
De tényleg jó az év, mert semmi bajunk sem lett. J-nek betört az orra, valószínűleg a távcsöve vágta orrba, mint utóbb kiderítette, ezért a mentősök őt bevitték a kórházba. Volt mindenféle vizsgálat. Szerencsére tényleg nem lett semmi baja. Rajtam egy karcolás sem volt. 
Összegezve, tényleg jó évünk volt és nagyon-nagyon szerencsés napunk, mert semmi bajunk nem történt. :) A barátok és ismeretlenek segítőkészsége az én figyelmemet más irányba terelte a bajról.

Őrangyalainknak megköszöntem a munkájukat és készítettem egy új oldalt: 



Fotó annyira nem jó, mert azóta még csak ma sütött ki a nap. 


Készül egy Helló 2018-as oldal is. Tegnap este már nem tudtam befejezni. Majd megmutatom. Próbálok reális terveket megfogalmazni, illetve olyanokat, aminek lesz is eredménye. Persze leginkább rajtam múlik minden! Ezt tudom. Azt hiszem kicsit másképp szemlélek sok mindent. Ehhez hozzájárult a tavalyi alkotócsoportos ténykedésem is. Több dolog rendeződött, megerősítést nyert. És ez jó! Hálás vagyok érte. 


Az alkotások egy része és én a decemberi záró találkozón. Itt végignéztük mindenkinek az egész éves munkáját. Érdekes meglátások voltak ismét. Én pl., rengeteg piros, bordó színt használtam, ami azért a mindennapokban nem annyira jellemző rám. ( A piros cipőt azért még keresem. :) ) Örülök, hogy végre kipróbáltam az alkotócsoportot, hogy új alkotó társakat ismertem meg. Szerettem volna folytatni, mert van rá lehetőség, de elég sok időt elvesz az utazás és most inkább elengedtem ezt a lehetőséget. 

Minden olvasómnak, blogtársamnak szépséges, egészséges, örömteli új esztendőt kívánok! 

Szeretettel! 
Tipitá


Megjegyzések