London 3. nap

Különleges helyszíneket kerestünk fel, ezért sokat utaztunk. Nem is tudom hány metró állomás volt, jobbra és balra fordulás, liftezés, lépcsőzés, szűk és tágasabb folyosó. Jó volt sodródni a tömeggel és csak a lányokra figyelni, hogy el ne veszítsük egymást. Persze minden felszállás előtt elhangzott, hogy 3, 5 , 2 megálló stb. Én nagyon szeretem az olyan helyzeteket, amikor sodródom, nem nekem kell szervezni, figyelni. :) :) 
Az időjárás ismét nagyon kegyes volt hozzánk, sütött a nap, bár egy kicsit hűvös volt. 

A metrón, London felé, már feladatunk volt. Pontosabban kihasználtuk az időt. 
Megfestettük az alapot egy következő képnek. 

1. állomás: Poirot ház




Útban a Covent Garden felé








Szerintem a legszuperebb fotó!! :) 
A lányok teát kóstolnak a Kelet-India Társaság teaboltjában. És a harmadik alak!!!! :) 
Természetesen vettünk teát is.


És természetesen magyar volt az eladó! :) :)



2. állomás: Neal's Yard








Így útinaplózunk mi! :) Finom falatok, Prosecco, rajzolás.
Igen, tudunk élni. :) :)


Újra metró









3. állomás: Csengetett Mylord? ház. 
Hát azért ennyit menni egy fotóért!? 
Természetesen megérte


4. helyszín: Kenwood
A Sztárom a párom című film egyik forgatási helyszíne.
Éppen tegnap adták az egyik csatornán a filmet
 és végig ugráltam, hogy ott és ott is voltunk, stb., stb...






Nagyon ötletesen így jelzik, hogy nem kellene ráülni :)

Ötórai tea stílusosan


Utolsó rajzóra újabb instrukciókkal. 
Ezt a képet még nem fejeztem be :(



Folyt.köv...

Szép hetet!
Tipitá

Megjegyzések