Tina alkotó tábora

Először volt ilyen. A második turnusba tudtam jelentkezni. Mindkettőben voltak ismerősök, igazából mindkettő jó lett volna, de ilyen nincs. Ide is nehezen jutottam el, mert éppen a szántóverseny idejére esett. De elmentem. Azért egy kicsit rányomta az alkotásaimra ez a tény a bélyegét, de néha sikerült kikapcsolni. A helyszín a lehető legjobb volt, a Török Villa Balatonalmádi közelében.
A négy nap ismét nagyon jó volt. Régi ismerősök és nagyszerű új emberek. csak nők, érdekes sorsok. Jó meghallgatni egymás történeteit, látni, ki hogyan alkot, milyen szépségeket látnak a világból.
Én láttam egy teljes napfelkeltét, és egy már felkeltanap állapotot. Mindkettő gyönyörű volt. Még napüdvözlet-félék is sikerültek. Főztem lecsót, ami nagyszerű volt, azt mondták :) , a kuglófom és a dzsemem (fehércsokis szeder) ízlett. Jó volt festeni, folyatni a festéket, képeket keresni, vágni, ragasztani...
Hála és köszönet!! :)





Nem tudom milyen növény, de gyönyörűséges











Az ínyenc :) :)


Az alkotásaimról beszélnek a többiek. Ezt mindenkivel végigcsináltuk, mindig csak az alkotásról beszélünk és nem az emberről. Nagyon jó és tanulságos. Sok minden a helyére kerül.


Ez az élet! :)

Szép napokat!
Tipitá

Megjegyzések