Csoptalin bulikáztunk Miskolcon

Nem kergültem meg, hogy így beszélek, de ezt most így kellett. A csoptali a Szobatársamhoz kapcsolódik, aki egy időben mindent rövidített, becézett: ubi, ropika, kekszike stb, és amitől falra lehetett mászni. A bulikázás, pedig az egyik gyermektől származik, aki helyzetjelentést adott az édesanyjáról. :)
Meg volt a soros csoporttalálkozónk. Mert mi anno, 29 évvel ezelőtt elhatároztunk, hogy minden évben találkozunk. Ha nem is volt minden évben, azért elég gyakran.
P.Zsoltiéknál voltunk Miskolcon, aki mindenkit ismer, hiszen másodév végén házasodtak össze Ágikával.
Jó volt! Nem volt már oltári hőség, sőt estére a lehűlés is megérkezett. Elmondtuk a szokásos, mindenévbenelkellmondani :) :) történeteinket a régi szép időkből, jókat röhögtünk, ettünk és ittunk. Evéshez visszatérve: ilyen jó dolgunk még sosenem volt, három hapsi készítette a kaját nekünk, mi  pedig önfeledten beszélgethettünk közben. Így kell ezt! :)




Két tojás, anyja-lánya



Nekem a legkedvesebbek 


Idill :)



Azért az buli, amikor a gyerekekkel már együtt bulizunk! :)

30 éves jövőre Nyíregyházán! Én szervezem! Hurrá! :)


Szép napokat! 
Tipitá
:)

U.i. Nell! Mindenkit felismertél? Emlegettünk! Pontosabban Szücsi. :) Én hallgattam. :)


Megjegyzések