Alkotás ez+az

Bár  ritkán írok róla, de azért alkotgatok. Mikor mit.

A rajzmeditáció az természetesen alap. :) Nemcsak azért mert oktató is vagyok, hanem azért is, mert szeretem. Bármikor, bárhol, szép dolgokat tudsz rajzolni percek alatt. Vagy több nap alatt, attól függ.


Ezt a nagy mandalát egy-két nap alatt rajzoltam meg, nagyon-nagyon jó volt, aztán pár nap alatt kiszíneztem. Teljesen fölösleges szinező könyvet venni, ha rajzolhatunk magunknak.


Új art journal naplót kezdtem. Valamelyik lomosban találtam egy teljesen új fényképalbumot, aminek a mérete, papírminősége a legjobb egy új naplóhoz.
Az első oldalpár még ősszel készült.



Ez pedig a decemberi csillámló workshop eredménye. (Csak a fele.)
/Teljesen a csillámpor hatása alá kerültem decemberben, én, aki eddig egyáltalán nem szerettem. Sőt még a gyerekek kezébe sem nagyon adtam. Most viszont nagyon-nagyon-nagyon szép rózsaszínű (!!!!) csillámport vettem és türkizes viaszpasztát, ami szintén csillog. Szállt a csillámpor. :) :) /


Egy ilyen csipkefa már régóta izgatta a fantáziámat. A művelődési ház előtere teljesen ideális helyszín egy ilyenre. A fénykép sajna nagyon rossz, nem tudtam jobbat, így igazából a látványt sem adja vissza. Kb. 2-3 órát elszüttyögtem, amíg minden a helyére került. / Nemrég kaptam egy régi táncos társamtól nagyon szép réges-régi csipkéket. Jó helyre kerültek. :) /


Ez pedig az idei karácsonyfa kiállításra készült fám. :) Szerettem! Ötlet a Pinterestről. Megvalósítás, nagyon hamar.



Pár sk. karácsonyi képeslap készült, igaz van, aki a két ünnep között kapta meg. 


Ők pedig a tavalyi év utolsói és az idei elsői. Az új emléküvegem, a naplóm és a határidőnaplóm.
A naplóm most is Édesapa régi határidőnaplója. Az nagyon praktikus, mert csak a hónapok és napok vannak benne, más semmi, így végülis öröknaptár. / És benne van Édesapa neve! /



A határidőnapló is egy régi, sosem használt. Én több évig használok egyet, mert igazából nem a napi teendőket tartalmazza, hanem a munkámhoz szükséges ötleteket, infókat, stb.


Elkezdtem a DD-t is. (December napról-napra) Fotók előhívatva, valamiféle terv is van. Leginkább az, hogy a rengeteg karácsonyi díszítőm elfogyjon. 
Holnap megyek Tinához alkotócsoportra, jövőhéten pedig az első színes/3D tanfolyamot tartom! 
Jól indul az év! Ezekről majd írok nektek! :)

És, esik a hó!! Ezért küldöm nektek a nagy kedvencemet!


Tudom, hogy már volt, de én nagyon szeretem! 
Szép hétvégét!

Tipitá
:)

Megjegyzések