A 10.

Tudom, hogy minden évben írtam a szántóversenyről. Lehet, hogy már unjátok is, de higgye el mindenki, nagyon szép pillanatok vannak! Az ide a 10. volt. Ami hiba csak lehetett, minden összejött. Szerencsére nagyon jól vettük az akadályokat, a közönség nem sok semmit vett észre. :) 
(A nap utolsó momentuma az volt, amikor a Főszervező elkezdett éktelenül ordítani, én kismiska vagyok mellette, hogy eltűnt két gázpalackja és addig senki nem megy haza, voltunk még kb. 20-an, amíg meg nem lesz. Hirtelen megállt a levegő, ijedten pislogott mindenki  a másikra. Én pálinkát töltöttem közben, a tombolás végére meglettek a gázpalackok és kisimult mindenki. :) :) :) . Előző nap a Főnökasszony azt mondta nekem, hogy ha jövőre kiejti a száján azt, hogy szervezi a következő verseny, megverhetem. :) Hát így vagyunk mi ezzel a szántóversennyel.

Szép nap volt!
Mutatok képeket!



Azért itt látszik, hogy van érdeklődő.

Ez a drága jó ember, a Főnökasszony férje. Aki kitalálta, pontosabban megemlítette, hogy valahol olyan oklevelet kaptak a résztvevők, amin rajta volt a fotójuk. Mondtam, oké. Hát én ezért, hogy legyen fotó, bokáig jártam a friss szántásban a derékig érő parlagfű mellett, végigkapaszkodtam, ugráltam, zötykölődtem, féltem egy póni-fogatos túrát. Merthogy arra fel kellett ülnöm, mert milyen jó. Mondtam, hogy én nem szeretném, mert nem vagyok egy nagy lóbarát, meg igaz, hogy fáj a lábam, de még bírok menni. Felültettek... Ilyeneket álltam ki, hogy aztán pózoljon nekem a szántás közben! :)



Az egyik legnagyobb buli. :)

Az egyik kolléganőm kislánya a megfogott kakassal.
 Úgy vetődött rá és kapta el, mintha labda lett volna. És végtelenül boldog volt. :)

Másnap enyhe izomlázzal és egy gyomorrontássál (nem a szántóversenyen kaptam) végigfeküdtem a napot. :(
Kíváncsian várom, mi lesz jövőre :)

Szép napot! 
Aki iskolát kezdett valamilyen formában, annak minden jót, kitartást!
Nemsokára őszi szünet! 

Tipitá

Megjegyzések