Élménybeszámoló

Már egy hete itthon vagyunk, de az élmények még nagyon élesek. Tina ma küldött 1600 képet, ami valamennyiünkét tartalmazza. :) 
(Velencében megkérdeztem, hogy vajon hány fotó készül ott egy nap. Ez persze csak költői kérdés, mert ember nincs aki válaszolni tudna rá, de azért elgondolkodtató.)
Sok képem felkerült a fb-ra, ide olyanokat is felteszek, amit oda tuti nem. 


A szállásunk ugyanott volt, mint tavaly, de most másik szobában aludtam. 


Hát ez a lámpa egyáltalán nem az én világom, de ott azért jó helyen van. :)

A cicus minden este a kerítésen tanyázott és vigyázott ránk.

Az idei csapat :) :) Ági, Anita, Tina és Mariann
Nagyon boldog és hálás vagyok, hogy megismerhettem őket! 

Amit sosem lehet megunni...









Folyt köv. 

Szép napokat!
Tipitá

Megjegyzések

  1. Jaj, ez a Velence!!! Ó, azok a vasárnapi képek! Szívszaggatóóóóó!:) Isteni fotók, én biztos kicsit többet fényképeztem volna 1600-nál...:D El kell mennem veletek legközelebb, igaz, addig néhány tanfolyamon át kell rágjam magam, meg a perselyt is fel kell töltenem, de ez lenne az igazi motiváció!:) Köszi a beszámolót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Jövőre ismét lesz Velence, ezért hajrá! :) Nagyon-nagyon inspiráló ott minden! Irigyelném is magam keményen, ha nem velem történt volna ismét a csoda! :) :)

      Törlés

Megjegyzés küldése