Vasárnap...

...ismét Pesten voltam. Igen, mostanában kicsit gyakran vagyok a fővárosban, de csak azért, mert a tanfolyam miatt minden csütörtökön megyek. (Közművelődési szakértő leszek. Szép, hangzatos.) Vasárnap azonban alkotni mentem, természetesen Tinához! Art journal tanfolyam volt, amit Merika, Tina anyukája tartott. :) :) dupla Jóság! Sőt a tanfolyamon régi ismerősök voltak...
A kollografiával ismerkedtünk. Ennek az a lényege, hogy mindenféle anyag felhasználásával készítettünk lényegében egy pecsétet, ami egy kicsit fordítva működött, mert nem ezt nyomtuk a papírra, hanem a papírt nyomtuk a befestékezett pecsétünkre. A "mindenféle kacatból alkossál valami" nagyon jó buli. Szeretem. Aztán kaptam egy zöldeskék metál festéket, amibe rögtön szerelmes lettem, olyan elképesztő színei vannak. :) :)


előkészületek

festés után. Ugye milyen gyönyörű?

nyomat

és a kész oldal.

Nagyon jó volt ismét alkotni. Ezt követte még a bónusz program, a Bakancsos Csajok Vintage vására. Újra ott lehettem, és nagyon jó volt. Vettem kincseket, találkoztam porcelános ismerősökkel, ettem finom sütiket, ittam finom mentás limonádét, kávét gyönyörű csészéből, csodáltam a szebbnél-szebb dolgokat...



terítő és ami rajta van :)

tombola sorsolás



Jó kis délután volt! 
Ezért vonatozok én hat órát! :)

Szép hetet!
Tipitá

Megjegyzések