Egy forgatás margójára

Nálunk járt a Gasztroangyal stábja. Sőt 19-én már adásban is volt a film, amit a Rétközben forgattak.
A történet úgy kezdődött, hogy Szőkéné Erika, a fotókon piros kabátban, a szántóversenyek szervezője kitalálta, hogy meghívja a Gasztoangyalt. Írt nekik, kapott választ is. Augusztusban, amikor a szántóverseny van, akkor nem tudnak jönni, de most szívesen eljönnének. Ez volt január elején. Elkezdődött a nagy munka, helyszínek, receptek ajánlása. Nem volt egyszerű. Sőt..., de ezzel nem untatlak benneteket. Sajnos a szántóversenyről egy szó sem esett, de ez van.
Én a második forgatási napon, a Múzeumfaluban, Sóstón találkoztam Borbás Marcsival, illetve nézelődhettem, fotózhattam. Jó volt! Marcsi különben nagyon aranyos, kedves, ugyanolyan, mint az adásokban. 


Készül a felvétel a kovácsműhelyben

Patkolás lesz




A szántóverseny egyik szervezője, versenyzője, Szőke László és Marcsi.



 
Marcsi "utazik" tovább a következő helyszínre.

A kovácsok készítik az isteni reggeli-ebédet. :)


Szép hetet kívánok! 
Tipitá

Megjegyzések