Születésnap 2.

Ha már ilyen kerek évfordulót ül az ember, akkor azt többször is illek megünnepelni! :)

Év elején kitaláltam, hogy hármas szülinapot is tartsunk, mivel kis különbséggel ünneplünk: júl.13, aug.1, aug.3. Csutika és Ágika rögtön benne volt a buliban :)

A nagy eseményre 27-én került sor, ami előtt azért én pánikoltam egy kicsit, mert előző nap jöttem haza Tarjánból, többnyire nem volt otthon semmi sem, és leginkább álmos voltam. (Tarjánban ugyanis nagyon keveset szoktunk aludni.)

De minden rugalmasan megoldódott és jó 50. szülinapi ünneplés volt hármasban+ férj. :)


Pálinka egyenpohárból! 

Születésnapi kuglóf  :)

:)

Ágika kérésére levonultunk a kertbe napraforgós képet készíteni :)

Hát, egyik sem lett teljesen jó, ezek a legjobbak,
 mert közben majdnem bepisilős képek is készültek. :)
De ott a napraforgó!!


Így ünnepel három 50 éves! :) 


Szép napot!
Tipitá



Megjegyzések

  1. Nagyon jók a napraforgós képek, de a kuglófos is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A kuglóf meg még finom is! Általában sikert aratok vele.

      Törlés

Megjegyzés küldése