Még Velence...

Július utolsó hétvégéjén volt a scrap-feszt Tarjánba. Az év egyik legfontosabb eseménye, mert én csak ilyenkor találkozom a scrapperekkel. Most erre az időpontra esett a Nagy-Halász Fesztivál is, aminek én vagyon a főszervezője. Egy fél évet paráztam azon, hogy vajon el tudok-e menni Tarjánba. Pontosabban, én úgy készültem, hogy oda megyek!! A lényeg, elengedtek. Megszerveztem, lebeszéltem mindent fesztivál ügyben, így nyugodt szívvel utaztam. Szívesen maradtam volna a fesztiválon is, mert a művelődési házas csapatom nagyon készült a főzőversenyre. (A legszebben díszített asztal címet meg is nyerték.)  

A scrap-táborok régi hagyománya a fényképcserés játék. A szervezőnek küldünk egy fotót, aki
azt összesorsolja, aztán mindenkinek visszaküldi valakiét. Ebből otthon készítünk oldalt, a táborban meg találgatjuk, melyiket ki készítette. A nekem készített oldalt most nem kellett találgatni, rögtön tudtam, tudtuk. Jovi barátnőm készítette nekem a kedvenc velencei képemről. Útinaplózós scrap oldal! De jó már!!! Imádom!!

eredeti kép

scrap-oldal


A következő oldal stafétán készült. Az olyan, hogy mindenki előkészít egy fotót, alapkartont, kellékeket, leírja az instrukciókat. A többiek pedig összerakják neki az oldalt úgy, hogy mindenki csak egy-két lépést csinál, aztán továbbhalad a következő képhez. Én még sosem vettem részt ebben a játékban, pedig nagyon jó. Most jó volt! Így lett kész a második velencés oldalam.




Több oldal nem készült, mert a Joviéknak kezdtem el egy albumot, és azzal dolgoztam.
Majd azt is megmutatom, ha teljesen kész lesz!

Szép napot!
Tipitá

Megjegyzések