Velence

Vasárnap volt egy hete, hogy hazajöttünk Velencéből. 
Csütörtökön délelőtt Quarto d'Altino felé vettük az útirányt öten (+ a kisbusz sofőrje), ahol a szállásunk volt. Ez a kis városka Velencétől kb. 25 perces vonatútra van. Mert az igazi cél, az természetesen Velence volt. És, útinaplózni mentünk!! Aki követi a blogomat, az tudja, hogy évek óta járok Tinához rajzolni. Kezdődött a rajzmeditációval, aztán jött az art journal, majd a jobbagyféltekés rajztanfolyam. Meg online útinaplós tanfolyam, amit, töredelmesen bevallom, végignéztem, de nem gyakoroltam. Aztán Tina tavasszal kitalálta ezt a velencei útinaplózós hétvégét. Úgy alakultak a körülmények, hogy jelentkezni tudtam.
És 4-én reggel megkezdődött a nagy kaland!


Rögtön az elején az M7-en egy jó kis dugóval. Tinát alig tudtuk megnyugtatni, hogy nekünk már is jó, hogy nem a munkahelyünkön ülünk, tehát nyugi, majd minden megoldódik. Ez így is lett. Az útzár feloldása után, szinte a szállásunkig robogtunk. (Majd mutatok képeket a házról is.)

 
De először Velence!! Itt éppen a vonatból fotóztam, amikor másnap reggel közeledtünk a városhoz. Én most jártam ott először, a többiek nem. 
Aki már járt ott, tudja miről beszélek, aki még nem, menjen el egyszer. 
Engem lenyűgözött, úgy, ahogy van. 
A rengeteg szépség, a formák, a szinek, a hangok...
Nem volt büdös és szemét sem volt!
Kattogott a fényképező, időnként belefeledkeztem valamibe, bár pénteken reggel nem nagyon volt idő, mert időre kellett a Dózse Palotához érni. 








A halpiac mellett is elhaladtunk

Sirályok támadnak! Nem minket, inkább valami maradékot szerettek volna elcsípni.


Szent Márk tér, 
az első pillanatok!


Folyt.köv!
Szép napot!
Tipitá

Megjegyzések

  1. Bevallom férfiasan, én sírvafakadtam a meghatottságtól és az örömtől amikor ott álltam a téren, de az utunk alatt többször is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elhiszem! Amikor kijöttünk a Dózse Palotából már nagyobb volt a nyüzsgés! És bár a férjemmel megbeszéltük, hogy nem nagyon hívjuk egymást, rögtön a telefonért nyúltam, mert el kellett mondanom, hogy ez most milyen nagyon-nagyon jóó!

      Törlés
  2. Most, a képeidet nézegetve, felidéződtek az emlékek. Itt is, ott is jártam, az álarcos boltban is, és de jó volna visszamenni !!! :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése