Cinke lakoma

Múlt hét végén kaptam egy nagy táska napraforgómagot egy kedves ismerősömtől. Beszélgettünk a madáretetésről, megemlítettem, hogy vennem kell magot, mert nincs mit adni a cinkéknek. Bár nincs hó és nagy hideg, de hozzászoktak, meg illik is jól tartani őket, hogy majd meghálálják. :) Nagyhalászban különben nem is lehet semmilyen madárkaját kapni, Nyíregyházán szoktunk venni. És akkor Marika néni azt mondta, hogy hoz ő nekem napraforgót. :)
Vasárnap délelőtt teleraktam az etetőket, aztán pedig a terasz asztalra is tettem. Volt forgalom egész nap, sőt azóta is van. Most 8-10 cinke jár a teraszra, és rengeteget esznek! :) De nem baj!


Először még diót csemegéztek:





Jönnek, mennek




Tájkép csata után:)
Többnyire ilyen az egész udvar, mint egy foci meccs után a pálya széle :)


Szép napot! 
Tipitá





Megjegyzések