1941. Deczember hó 9

Olvasható a receptgyűjtemény végén. Pár darab kockás füzetlapra írt recept. Mindig nagymamám receptes könyvében vagy füzetében volt. Ezerszer láttam, tettem arrébb, ha valamit kerestem. Azt hittem, Nagymama írta. Nagyon hasonló volt a kézírása. Karácsony előtt ismét kezembe kerültek a lapok. Kihajtogattam, a papír már törik, nézegettem. Székelyné írta a recepteket, réges-régen, a háború idején. Nem tudom ki volt...
Gyöngy betűk, régi helyesírás, történelem.






Szép hetet!
Tipitá






Megjegyzések

  1. Ilyesmi receptem nekem is van :) Talán jó lenne a leírás alapján megsütni a sütit, lefotózni, a receptet laminálni, és scrap oldalt csinálni belőlük, csak hogy meg legyen örökítve az utókornak :)

    VálaszTörlés
  2. Ebből sütni sütit, jó ötlet! meg a többi is! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése