Újra Erdély

Lassan hagyományos szeptemberi program lesz az erélyi kirándulás. A református gyülekezet szervezi, az úticél Tusnádfürdő. Már augusztus elején szóltak, hogy felírtak bennünket, mert gyorsan fogynak a helyek. Férjnek nem volt igazán kedve, én viszont szerettem volna menni, mert szükségem volt a kikapcsolódásra. "Engedélyt kaptam", hogy egyedül is mehetek. :)
A társaság többé-kevésbé ugyanaz, bár most is voltak olyanok, akik először jöttek velünk. Szép és jó volt a négy nap. Nagyon szép idő volt, sok-sok napsütéssel, meleggel. Voltunk új és már látott helyeken. De természetesen az nem gond, ha pl. a Szent Anna tavat sokadjára is látja az ember. :)

Erdély ismét elvarázsolt, nehéz visszazökkenni a mindennapokba.

Jöjjenek a fotók!
Napfelkelte a Szatmári síkságon
Gyulafehérvár-Szent Mihály székesegyház
Mindig lenyűgöz, hogy mennyire ügyeltek minden apró részletre!
Kedves szobrokkal van tele az egész sétány, amit nagyon szépen felújítottak. 
Ja, és rengeteg gesztenyefa is van. :)
Sinaia - Peles kastély, I.Károly király nyári rezidenciája

Az egyik kedvenc képem
Kicsit nagyon román a kastély, de azért szép. Benti képeim még nincsenek. Csak jó pénzért lehetett fotózni, így a legjobb fotóst fizettük be, majd kapunk képeket.
Másik kedvenc! Ugye látjátok?? :)
Szent Anna-tó

Mohos tőzegláp, itt is jártam már, de akár minden évben megnézném.
Menetfelszerelés az alkotáshoz.
Ez készült még itthon, aztán folyamatosan írtam. 
Majd jönnek bele a fotók is.

Folyt köv.

Szép estét!
Tipitá





Megjegyzések

Megjegyzés küldése