Napsütéses hétvége

Egy héttel ezelőtt Pesten voltam hétvégén. Szombaton Ikladon volt scrap-találkozó. Csak egy kicsi csevegős, cserélgetős, lazitós nap. Találkoztam régi-új ismerősökkel is, akikkel az internet segítségével már régóta ismerjük egymást, de személyesen még csak most találkoztunk.

 
Gréta! :)))
Pletykasarok :) ! Ott az asztalon meg sok-sok finomság, amit az ügyesek sütöttek! :)
Dekortapasz kánaán! :)
 
 
 
Vasárnap pedig ismét Tinánál voltam tajzolni a Rajzmedirácó - Kalligráfia tanfolyamon. Jaj de jóóó volt. Ezeket alkottam:
Tudom, hiányzik egy betű, pótolom majd. :)
Ezen még dolgozni fogok, mert még nem vagyok vele megelégedve.
Ezt most nagyon imádom. :)
A hátteret megfestettem, ceruzával megrajzoltam, aztán szóltam Tinának, hogy megyek, mert nekem az egy óra is sokat számít az utazás miatt. Mondtam, hogy ha kész majd feltöltöm. Egy-két hónap múlva. De nem. A vonatom majdnem megcsináltam az egészet! :))))) Mert annyira jó volt. Meg repült az idő. Alig vártam, hogy állomásra érjük, IC, olyan sokszor nem áll meg, de aztán már az sem érdekelt, hogy zötyögunk. Ez most nagy szerelem. Már majdnem kész egy következő.
 
Szép napsütéses napokat!
Tipitá
 


Megjegyzések

  1. Hát igen, ennek van értelme. Nem csak írogatni, hanem tenni is valamit. Így magamban én is csinálok ezt-azt, de társaságban még jobb . Csak az a fránya közlekedés, az ne lenne. Csak az "ott legyek ahol akarok"....csiribi-csiribá :-)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a közlekedéssel nekem is vannak gondjaim, mert nem vezetek. Most csak annyi problémám volt, hogy hogyan jutok Ikladra és vissza, hol alszom, Pesten időben megtalálom a tanfolyam helyszínét. Persze én bonyolítottam túl a dolgokat, mert ha egyszer valaki azt mondja, hogy bármikor mehetek hozzájuk, szóljak nyugodtan, akkor fel kell hívni, ha szükségem van segítségre. Mert ha én mondok hasonlót, akkor én is komolyan gondolom. Szóval minden megoldódott, sőt kocsival hoztak, vittek. Jó, hogyha vannak ilyan ismerősök! :)

      Törlés
  2. De jóóó! Milyen jó mozgalmas hétvégéd volt! Nagyon tetszenek amiket a rajzmeditáción csináltál! Szépségesek!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése