Őszi dekor

Mai alkotás!:))

Bent:



Az ősz-tündér Csombók Panni rajza.
 13 éves az ifjú "művésznő", szeretem a rajzait.
A Mihály-napi vásárban kettőt is sikerült megszereznem!
 
Dekor kint:
 
Mást nem nagyon tudtam alkotni a négy nap alatt, pedig szerettem volna,
de az udvar nagyjából rendben van. :)
 
Pár nap munka, aztán egy hét szabadság!!!
Szép hetet!
Tipitá
 
 

 

Megjegyzések

  1. Nagyon hangulatos, igazi őszi asztaldíszed van. A tökjeidre meg igazán nem lehet panaszod, más nyálcsorgatva nézi a kollekciódat, meg irigyli a napsütést (nálunk a hosszú hétvégén is csak délután sütött a nap, a délelőttök ködösek voltak).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!!:))Nem panaszkodom! (Csak egy ici-picit, mert majdnem a kert felében tök volt. Ahhoz képest...)Pár éve még én is a piacon vettem dísztököt, de ma már nem. Nálunk is volt köd, de szerencsére többet sütött a nap!

      Törlés

Megjegyzés küldése