Erdélyben jártunk

Most csak egy pár képet mutatok, aztán majd próbálkozom egy beszámolóval is!:

Szent Anna-tó partján
Mohos tőzegláp
Kicsik és nagyok
Csernáton
Békás-szoros
Lakodalmas zenészek
Korond
 
Szép hetet!
Tipitá



 

Megjegyzések

  1. Vagy 15 éve jártam ezeken a helyeken én is. Visszavágyom...

    VálaszTörlés
  2. Jaj de irigy vagyok!!! Várom a beszámolód!

    VálaszTörlés
  3. Már ezek is csodás fotók, várom a mesét is! Csak el kellene menni ide is!

    VálaszTörlés
  4. Felejthetetlen élmény lehetett, érezni a fotóid hangulatában is. Nagyon szeretnék eljutni Erdélybe én is :-)

    VálaszTörlés
  5. 800 fotóból, hogy lehet kiválogatni valamennyit????? Jó, kb.100 bulifotó, paparazzi voltam:)), de akkor is. A csernátoni falumúzeumban több, mint 100 készült. Holnap megpróbálok jönnni az első beszámolóval!

    VálaszTörlés
  6. Szép emlékeket hoztál. Régen voltam Erdélyben...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése