Szerencsés vagyok

Azt hiszem, ez mostmár tény, el kel hinnem!! Az utóbbi időben többször ömlengtem a férjemről, és még tudom fokozni!:)) Tegnap reggelit készített! Ez azért nagy szó, mert általában én kelek fel hamarabb és amikor én már éhes vagyok, ő még nem. Szóval készült szalonnás, gombás rántotta, amit a teraszon fogyasztottunk el! Ez is ritka alkalom, mármint a terasz, de milyen jó!!



( Azt pedig már tényleg csak zárójelben írom le, hogy pénteken pedig ebédet készített. Olivás-pesztós penne tészta volt, gombás-sajtos mártással. Vagy valami ilyesmi, mert saját kútfőből készült, tehát nem tudom a pontos receptet. Isteni volt!!

)


Tegnap délután Debrecenben voltam scrap-talin. Már tudom egy ideje, hogy Áginál minden hónapban találkoznak a környékbeliek. Most végre el tudtam menni, hála Ibolya szervezésének és Timi segítségének. Állitólag most először, alkottunk is, méghozzá sokat. Timi nemsokára külföldre költözik, ezért  neki készítettünk egy-egy oldalt az albumába.


Majd még rákerül két fotó, ami már a Timi feladata. Ahhoz képest, hogy szinte alig vittem valamit, jól összehoztuk. Egyedül a virág saját, amit az utolsó percben dobtam be, a többi pedig innen-onnan.

Atyus is szeretne egy ilyen albumot, így a második oldal neki készült:


A lányok annyira hasonló papírokat hoztak, hogy akár egy albumba is elférnének az elkészült oldalak. A kicsi képkeretbe kerül majd a bajuszos scrap(p)elek-fotó. Merthogy a bajuszokkal szórakoztunk egy keveset!

A legkisebb sem maradt ki!:)

Köszönöm mindenkinek a kellemes délutánt, az alkotást!

Tipitá












Megjegyzések