Ajándékot kaptam

TiffanyIda zsákbamacska játékának egyik szerencsése én vagyok ebben a hónapban. (Vagy ez lehet, hogy még a múlt hónap. Igazából mindegy!) Pár napja olvastam a sorsolást a blogján és nagyon-nagyyon örültem! Hát persze. Ajándékot kapni, mindig jó dolog. A másik nyertes már megkapta, olvastam a blogon, én meg izgultam, hogy vajon mikor jön csomagocska és mi lesz benne! És tegnap elfelejtettem megnézni a postaládát!!!!!!! Csak este, locsolás közben vettem észre, hogy van benne valami.
Nézzétek! Ezt a gyönyörűséget kaptam!
 
  És ZÖLD!! Imádom! És kétfajta "lánccal", kicsit más stílusban!! Nagyon-nagyon szépen köszönöm! Holnap évnyitó, így lesz alkalom is, hogy feltegyem!

Kedves Ildikó! Nagyon szépen köszönöm a láncot és a kedves soraidat! Örülök, hogy jösz hozzám, én meg megyek utibeszámolót, nyaralást olvasni, fotókat nézni!:)))


Szép napot mindenkinek!
Tipitá
 

Megjegyzések

  1. Bocsánatot kérek, hogy csak most olvastam el, de nagyon-nagyon el voltam havazva - még ha nyár is van és oly nagyon izgatott voltam, megkapod-e? -, örülök, hogy tetszik, hordd egészséggel!!!:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése