Fényképcsere

Már egyszer játszottunk ilyet a scrap.hu-n. Elküldünk egy fotót, valaki, most éppen Adrienn összesorsolja, és mindenkinek küld egy "új" fotót, amiből oldalt készítünk. Most, tábor előtt hirdették meg a játékot, és mivel vittük magunkkal, ezért még egy felismerős-tippelős játék is párosult hozzá. izgalmas volt minden része. Először is, vajon kinek a fotóját fogom megkapni. Aztán tetszik-e majd az az oldal, amit készítek???? (Ez nagy para volt!!) Kihez jutott az én fotóm? És végül hány oldalt ismerek fel?
Menjünk sorba. Nőicsizma fotóját kaptam, amit már korábban láttam, és, hát lélegzetelállító...


Szóval, izgultam rendesen, hogy vajon tudok-e a fotóhoz illő oldalt készíteni.
Ilyen lett!

Nőicsizma ezt írta róla:
Örülök Tipitá, hogy Te kaptad a fotómat!
Nagyon szép, harmonikus, technikás oldal! Illik a lányaimhoz!


Köszönöm szépen! A türkiz kövecskékből véletlenül lett annyi, amennyi, aztán rájöttem, hogy ez pont így jó!

Az én fotómat, Marci főszereplésével, Éva kapta. Imádom!! Nagyon jó lett. Az, hogy megdolgozta a fotót is, külön tetszik!! A 11-es sorszámú, még nem fotóztam le, de ezen a képen látható:


Még egy kép az oldalakról. A 28-ból 15-öt találtam el. Azt hiszem. Egészen jó. Volt egy-két óriási melléfogás, meg egy-két teljes tanácstalanság. Összességében jó volt!! Jövőre is izgi lenne.

Nemsokára mutatom a táborban alkotott dolgokat is. Amióta hazajöttem "csak" kipakoltam a scrap-bőröndből, és elpakoltam. Ez egyáltalán nem volt egy könnyű feladat!! Tarjánban az elpakolás többnyire úgy történt, hogy mindent visszagórtam a bőröndbe. De itthon szépen rendszereztem, átválogattam... Két napja pedig a kertben vagyok. Óriási lemaradásom van. (Csak halkan mondom, hogy a virágos kertem olyan gazos volt, hogy az már szégyen.) Már látom az alagút végét, és ha a derekam is kibírja szép lesz minden! Utána jöhet az alkotás.

Sziasztok!
Tipitá





Megjegyzések

  1. Ilyen gyönyörű fotóval könnyű volt a munka!!! :) :) :)
    Az eső nálunk is megtette a hatását, szép nagyra nőt a dudva a veteményesemben :( :( :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése