2012. május 27., vasárnap

A kis kacsás tál

Ismerős?:))

Szerintem többen mondjátok, hogy igen, mint nem. Egy klasszikus darab a régmúltból, ami a legtöbb háztartásban megtalálható volt különböző méretben. Nálunk is. Gyerekkorom óta. Emlékszem a zöldség mindig ebben várta, hogy belekerüljön a vasárnapi húslevesbe.:)
Apánál voltunk hétvégén és mosogatás közben került a kezembe. És vettem észre ezt!:

A kacsák szeme elcsúszott!:))))

Ahogy a kezemben volt és nosztalgiáztam, gondoltam lefotózom és írok egy bejegyzést. Hülyeség vagy mégsem? Majd elválik!

Jó éjt!
Tipitá

6 megjegyzés:

  1. Nekem is van ilyen, nagymamás örökség! Talán ilyeneket már nem is lehet venni.
    Tényleg, hogy elcsúszott a festék!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Tudtam, hogy ismerős lesz! Az apukám kicsit furcsán nézett rám, amikor mondtam, hogy le fogom fotózni! De már hozzászokott a dilijeimhez és nem kérdezett.:)) A szemeket meg tényleg csak most vettem észre. Pedig hányszor volt már a kezembe!

      Törlés
  2. De jó! A nagyimnál ilyenbe készült a kelt tészta! A kakaós csigája verhetetlen volt!
    De jó, hogy lefotóztad és megmutattad. :)

    VálaszTörlés
  3. Én csak azon csodálkozom, hogy a csodában tudtak azok a szemek annyira elcsúszni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))) Biztos a sorozatgyártás. A minőségellenőr meg nem vette észre!:))

      Törlés