2012. március 23., péntek

Újra a kertben

Már alig vártam, hogy induljon a kerti program. Szerintem a hosszú hétvégén a fél ország, vagy még több, ásott, rotált, vetett, metszett stb., stb. Többször eszembe jutott a "nekem sose lesz kertem" című bőgős monológom, amít még általános iskolás koromban adtam elő és az apukám előszeretettel ismételget!:)) Hiányzott a kerti munka. A föld szaga, meg tapintása. Hogy munka közben ezer dologról lehet gondolkozni. Figyelhetem a madarakat.  Az, hogy amikor rendben van, olyan jó végig nézni rajta. Még nagyon az elején tartok a dolgoknak, de tegnap a férjem felrotálta a veteményes kertet. Magától!! Ez annyira nagy szó, hogy nem is tudom érzékeltetni. Ugyanis mindenfajta kerti munkát utál. (finoman fogalmazva.) De tegnap megcsinálta, így a Szentember cím teljesen jogos. Tegnap előtt este megterveztem, hogy mit hova, és a borsó, répa, retek, spenót már a földben várja az esőt, mert egy kicsit eshetne.

Előtte:

Utána:
Ilyenkor úgy várom a folytatást, legszívesebben mennék  most is a kertbe. Munka még van bőven!

Megmutatom a rebarbarámat is, mert mindig elcsodálkozom, hogy mire képes  egy növény.
Olyan szép!


Szép hétvégét kívánok nektek!
Tipitá

3 megjegyzés:

  1. Jaj de ügyes vagy! Sajnos mi még nem tartunk itt, de rajta vagyunk az ügyön... :)
    Ilyenkor a jó idővel az én kedvem is megjön a kerti munkához :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Semmi kedvem nincs a munkához, mennék a kertbe!!!

      Törlés
  2. Húú de szép!Én még itt nem tartok!Most fogják felrotálni a "földemet".Kezdésnek már van két botom meg közte egy madzag, azzal fogok én reményeim szerint egyenes ágyásokat húzni vagy hogy kell mondani.:)

    VálaszTörlés