Első fotók

Amiket Török Marci, a keresztfiam készített! A negyedik szülinapi buliján állandóan elcsórta a fényképezőgépemet. Vannak érdekes fotók :)), amiket nehéz beazonosítani, de vannak egészen jók is. A scrap.hu szeptemberi vázlat kihívására készített oldalamon ezekből a fotókból használtam. Egyszerű kis oldal, jó vázlat. Bár a fotók nem olyan "ütősek", mégsem akartam agyon díszíteni, pedig elbírta volna. Marci készülő albumába kerül az oldal, és majd ha sok-sok év múlva nézegeti, a fotókon lesz a hangsúly.
A kiegészítőket még a táborban lyukaszgattam, köszönet érte a csjoknak, akik kölcsön adták!:)




 A kihívás határideje csak pénteken jár le, és én már feltöltöttem!!!:))

Szép napot!
Tipitá


Megjegyzések

  1. Gratulálok mindkettőtöknek!:) Milyen szép emlék lesz!... Jó keresztanyát választottak!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Igyekszünk helytállni!:) Hétvégén nálunk lesz, már készül Marci is!:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése