Villa Fiore

A múlt héten végre megvalósult a várva várt nyaralásunk Villa Fioréban. Az időjárást leszámítva minden csodálatos volt!! (Esőben indultunk el, és esett szinte minden nap. Már az volt a meglepő, ha sütött a nap. Egy nap azért volt ilyen is. Csodálatos csomagolásomnak köszönhetően szinte csak kánikulára való ruhákat vittünk, bár mielőtt indultunk sem volt már az. :(( Ez az én nagyszerűségemnek köszönhető, de azért nem rontotta el a nyaralásunkat!)
Szóval a Gubacsi malom! Valóban olyan varázslatos hely, ahogyan olvastam a honlapjukon, láttam a fotókon. Zsuzsi és Győző és a többiek szinte láthatalanul tevékenykednek, hogy jól érezze magát az ember. Bár már sokan ismeritek a helyet és rengeteg fotót is láthattatok, mutatok egyet-kettőt.

Nekem a mesebeli aranyalmafa jutott eszembe a fákról!
Csak kár, hogy napfényben nem tudtam lefotózni. Igazából így nem is látszanak rajta a pirosló almák, de higgyétek el, voltak.

Az Argento szobában aludtunk.


Szerintetek mi van a képen??



Egy pók a hálójában. Az egyetlen esőmentes estén fotóztam a tónál.


Itt a tó, ahol két béka éppen veszekedett.

Reggeli tea


Részletek:


Nagyon szép lámpák vannak mindenfelé. És hangulat, hangulat, hangulat...


Akik mindenkit elbűvölnek, Alma és Dió.

Rájöttem, hogy annyira nem is tudok mit írni. Ha egész nap nem történik semmi, csak üldögélsz, olvasgatsz, kávézol vagy iszol egy pohár bort, akkor is tökéletes minden, mert olyan a környezet. Én nagyon jót pihentem, ez volt a legfőbb cél. És valamikor vissza akarok menni!! Az Azzurro szobát ki kell próbálnom!:))

Majdnem elfelejtettem! A répa- és sajttorta fenomenális! Ha ott jártok nem szabad kihagyni! Életem legfinomabb paradicsomlevesét is most ettem! Annyira nem vagyok oda érte, de ez naggggyon finom volt!!
Itt is, még egyszer köszönünk minden Zsuzsi és Győző!

Tipitá

Ui: Üdvözlöm új olvasóimat!

Megjegyzések

  1. Sajnálom, hogy nem kedvezett nektek az időjárás. De néha tényleg pihentető tud lenni a semmittevés, főleg ilyen környezetben, én is nagyon élveztem, hogy csak a szemem nem pihent.

    VálaszTörlés
  2. Jaj, én is oda szeretnék menni! Nagyon vártam, hogy mit írsz róla! örülök, hogy sikerült kikapcsolnod! (sztem az meg csillagszóró, ugye ?)

    VálaszTörlés
  3. Nóri! Teljesen egyet értek veled! Nekem akkor leginkább a semmittevéses pihenésre volt szükségem! Ettől függetlenül mindennap mentünk valahova, de minden jó volt!

    Szia Anett! Először is, köszöntelek nálam!:))Másodszor, feltétlenül menjetek el, nem fogod megbánni. Sőt! Vissza akarsz majd menni!! Harmadszor. Nem csillagszóró! Pók a hálójában meg az áldozatával! Este fotóztam, a napozóágyak tartójákán találtam.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése