Két új oldal

A napokban készültek el. Az első kedden este, a scrap.hu vázlat kihívására, természetesen az utolsó percekben. Mónika vendége Merika volt, aki pedig Vibeke egyik oldalát választotta a vázlat alapjául. Vibekét én is nagyon szeretem, főleg az "egymásra pakolunk több réteget" stílusát imádom. A legutóbbi oldalamnál (Ünneplőben) ő inspirált.
Most a vázlat alapján ezt készítettem:



A kép főszereplője Marci! :)


A másik oldalt pedig még a múlt szombaton a scrap-chat-en kezdtem el, de nem tudtam befejezni mert nagyon fáradt voltam. (Aznap nyugdíjas kultúrális bemutató volt nálunk a művelődési házban, és agyilag kissé elfáradtam estére. :) Az eseményről tudnék regélni sokat, de inkább nem teszem.) Tegnap végre befejeztem és meg is mutatom:









A fotó a tavalyi scrap-táborban készült. Már többen oldalba foglalták és én is nagyon akartam egy ilyet. Mivel a chat témája a barátság volt, eszembe jutott a fotó, és így született ez az oldal. Felhasználtam a tavalyi tábori bingó darabkáit, a Mesitől kapott könyvlap részletét, olyan papírokat, amiket a táborban cseréltem, a kedvenc tapétámból egy darabot (amit nem találok sehol, mármint a tapétát. Tavaly a csajoknak nagyon tetszett a táborban, bár még nem nagyon láttam oldalakon.). A chat szokás szerint jó volt, az alkotás mellett csacsogtunk egy keveset! :) A kommentben leírtam érzéseimet az egész táborral kapcsolatban. Röviden. Mert órákat tudnék róla zengedezni, mesélni. Már nagyon-nagyon várom az ideit!!

Még mindig nem tudok megjegyzést hagyni. Nem is tudom, hogy mit csináljak! Ezért nem válaszolok, pedig szeretnék!

Tipitá

Megjegyzések