Üzenet

Kedd óta nem tudok megjegyzést hagyni! Sem a saját blogomon, sem másén. De látom, hogy másnál is probléma ez. Remélem, hamarosan megszünik.

Ezért most itt válaszolok az üzeneteitekre!
Üdvözlöm azokat, akik a játékra jelentkeztek, akik továbbvitték a hírt azoknak egy virtuális ölelés! Ha gyorsan nem válktozik az üzenetküldési helyzet, akkor lehet, hogy meghosszabbítom pár nappal a játékot!

Nagyon boldog vagyok, hogy az eperdzsemes üvegeim megnyerte teszéseteket. Olyan jó, amikor valamelyik alkotásom ilyen "sikeres".:) Azóta újabbak lettek, tegnap készült a rebarbarás-epres dzsem, meg még sima. Az epres-rebarbarásat csak melegen kóstoltam, így még nem tudom pontosan az ízét, de szerintem jó!!
Kitaláltam egy nagyon finom desszertet. Annyiban találtam ki én, hogy más összetevőket használtam, mert ez volt itthon. A Szépségtár oldalán olvastam ezt a rebarbarás finomságot. Na ebből született az én kreálmányom. A tál aljára Zabfalatok kekszet tördeltem. Erre jött natur sajtkrém és tejföl kerveréke, amit barna cukorral édesítettem. (Én a legolcsóbb tömlős natúr krémsajtot szoktam használni sajttortába, sajtmártáshoz és egyebekhez is. Egyszer végigböngésztem az ilyen jellegű sajtok összetevőit, a drágában ugyanaz van, mint az olcsóban. Nekem bevált. A tejszínem pedig megromlott, mert azt akartam bele tenni, így maradt a tejföl.) Aztán jön az eper, majd mindenből még egy réteg. Nekem bejött, és olyan laktató, hogy reggelire egy adag bőségesen elegendő. Fotó azért nincs, mert nem volt nálam. De ha csinálok még, szerintem igen, majd lesz fotó.

Era, kérdezted a rebarbarát. Kb. 3 éve vetettem valamelyik nagy áruházban a magot, semmi különleges nem volt. 10-12 tövem van, különösebb gondozást sem igényel. Nekem a kert közepén van, ahol állandóan éri a nap. Azt hiszem az idén meg kell újjítanom, mert a termesztésében ezt olvastam.

M! Elküldjem a sárga-pinket?:))

Alterego: Lehet, hogy lesz ilyen, de fotót készítek, mert tetszik az ötlet! És hogyha egy virágmezőn átvezető uton kerekeznék, tiszta Provance lenne! :))

További szép napot!

Tipitá

Megjegyzések

  1. Köszönöm!

    Jövőre, azaz augusztusba újra vetem. Kiverte a jég és a felhőszakadás! :( Egyszer majdcsak sikerül! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! ;)
    Hátha látunk még nálad vmi csodát belőle! De ha felveszed és véletlenül összefutunk, biztos h felismerlek:)))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése