Ez+az


Készülődik a cseresznyefám!



Új barátaim a nyuszi, a liba, a pillangó és egy szivecske. Renátától kaptam őket.
A nyusziról még egy közeli:


Ezt a virágot pedig Marcitól kaptam, még nőnapra.



A gólyanaplóban megkezdődött a névadás Halász új párjának. Nagy Karcsit idézve: "hamarosan Ő is híresség lesz, ezért nem nevezhetjük egyszerűen csak tojónak." :) A névadás úgy történik, hogy először lehet javasolni neveket, majd ebből 10 lesz kiválasztva, amire a neten lehet szavazni. Így történik mindig a gólyák névadása. De most a 10 nevet öt nagyhalászi fogja kiválasztani, akiknek valamilyen köze van a gólyákhoz. Én leszek az egyik! :))) Itt is szeretném megköszönni, mert én ezt nagyon megtisztelő feladatnak tartom!
( Ma beleolvastam a javasolt nevekbe. Már megvan a kedvencem! De van egy-két olyan ötlet... )

Holnap már péntek! Szép hétvégét kívánok mindenkinek!

Tipitá

Megjegyzések

  1. Kérjük majd a tudósítást a választott névről.
    Jó a nyúl!:-)Kükönösen az egyszáras kantár tetszik.
    Majd a saját cseresznyéből sütött sütiről is tudósíts légy szíves!:-)

    VálaszTörlés
  2. Mindenről tudósítalak, már jegyzetelek, hogy milyen tartozásaim vannak!:)) Nekem is az egyszáras kantár a kedvencem!!!

    VálaszTörlés
  3. Várom a gólyanevet, a hétvége meg gondolom szép volt felétek is :-)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése