Együtt 16 éve



Legújabb oldalam Yabo kikívásra készült, ahol az volt a feladat, hogy a Valentin.napi kitből kellett valamit felhasználni. A lakatot, a komment kártyát és azt a kör bigyót ( a szkreppesek megköveznek, hogy nem tudom a nevét!) használtam. Az alap is Yabo-s karton, a színes pedig a tavalyi táborból maradt. Imádtam, mert annyira szép színe és mintája van. Meg a hátoldalának is. Nem is tudom miért gyártanak ilyen kétoldalas lapokat, amit az ember alig mer felhasználni, mert mind a kettő tetszik neki. A bordó gyönyörű szalagot most kaptam Adrienntől. A kommentet elrejtettem a kép alá, igazából nem titkos, csak nem tetszett sehol sem.
A kép 2004-ben készült, amikor raftingolni voltunk Ausztriában. Ilyen szupi idő volt. A napot elutazásunk előtt láttuk csak, különben szemerkélt az eső, hideg volt stb. Tiszta kirándulós, sőt raftingolós idő! De ettől függetlenül életem egyik legnagyobb élménye. A fotó az első túránk utáni sétán készült. (Ekkor még nem nagyon fájt a karom,.Éjszaka annál jobban.)




További napsütéses szép hétvégét kívánok mindenkinek!

Tipitá



Megjegyzések

  1. Raftingolni? Hú,de kemény nő vagy!:-)

    VálaszTörlés
  2. A raftingolást nem irigylem, mert én félősebb vagyok annál, de a fotó kedves és biztos nagy élmény volt.
    Neked is szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  3. A raftingolást még nézni is félek, le a kalappal :-)))) Az évfordulóhoz így utólag is gratulálok ! No meg a képkreációhoz is :-)))

    VálaszTörlés
  4. Éva, Judit Eszter és Alterego! A rafting egy szuper dolog! Egyszer a barátnőm férjével beszélgettünk, hogy milyen jó lenne kipróbálni. Azon a nyáron Kapolcson nyertem egy kétszemélyes hétvégét Ausztriába. Mivel J. nem egy sportos alkat, rögtön hívtam a barátnőmet, hogy jöjjenek velünk. Annyira nagyon-nagyon jó volt!! Szívesen mutatnék képeket is, de egyenlőre nem találom a cd-t. Már keresem egy ideje, mert szkreppelni is kellene belőle.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése