Egy jó csütörtök

Mára szabadságoltam magam. (Ez az előnye, ha valaki főnök. :)) Természetesen háromnegyed hétkor kipattant a szemem. Ez nálam mindig így van, ha lehetne aludni felkelek, ha kelni kell, húz az ágy. Délelőtt kitakarítottam, sütött a nap és olyankor még nagyobb kedvem van. Készítettem rakott krumplit. J. kedvence, és sütöttem palacsintát. Kora délután van és még rengeteget tudok alkotni! Juhé!

Végül egy rejtvény. Mi ez??


További szép napot!

Tipitá

Megjegyzések

  1. Kezdem:)
    Egy összeaszalódott termés? Először azt hittem, valamilyen bojt része, amit esetleg a macsekod megrágcsált...

    VálaszTörlés
  2. Szia! Tavalyról itt maradt, jó kis szárított paradicsom? Más tippem nincs.:-)
    Jó napod volt. Én ma érkeztem haza munkából( 22:00 után), és várom a hosszú hétvégét.
    Neked is jó pihenést, vagy szöszmötölést kívánok.

    VálaszTörlés
  3. Kedves m és Éva! Nem szárított és aszalódott, most indult el növekedni! Tessék még gondolkodni! :))

    VálaszTörlés
  4. Talán a rebarbarád? (Persze ez csalás, én már a könnyített verziót olvasom, miszerint nő és nem fonnyad.)

    VálaszTörlés
  5. Van még valakinek ötlete? :))

    VálaszTörlés
  6. Jovi a nyerő! Ez valóban a hajtásnak, fejlődésnek indult rebarbarám. Ügyi vagy! Ez a növény ilyenkor olyan alakokat és színeket tud produkálni, hogy elképesztő. Nagyon fini dzsemet lehet belőle készíteni, többek között, amit Jovi már kóstolt, és talán ismét fog! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése