Átváltozások

Nagyon szeretem a dekupázs technikát, mert egyszerű, gyors és szépet lehet készíteni. Sok-sok évvel ezelőtt a gipsz képekkel kezdtem, szerintem több százat festettem, dekuztam, aztán kipróbáltam textilre, üvegre, dobozokra stb. Sokan kaptak már tőlem ilyen ajándékokat, és még fognak is. Most a vállfákat és a konzerves dobozokat mutatom meg. (A dobozok hétvégén készültek.)



Van egy vödör is, az kreatív boltból vásárolt alapanyag, már nagyon régen megvan és várt a sorsára. A konzerves dobozokat  azért teszem el, mert mindig kell tárolni ezt-azt, ami majd jó lesz valamire, így dekuzva egy kicsit pofásabb. A vállfák nagyon régiek, még a nagymamám szekrényéből maradtak rám. Új külsőt kaptak és teszik tovább a dolgukat.
Tipitá

Megjegyzések

  1. Jaj de szépek! Vágyom én is egy ilyen rózsás vödörre, gyönyörű, és nagyon hangulatosak.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése