A második naptár

Tudom, hogy már január végén járunk, régen elmúlt a karácsony is, de hát ez van. Végre elkészült a második naptáram is. A barátnőmnek, illetve a családjának készítettem a két csodálatos gyermekéről. A fotókat ő válogatta, de nem tudta, hogy mihez kell. Mivel nagyon-nagyon megértő, meg szeret engem, mint ahogy én is, ezt a kis idő csúszást elnézte nekem!:))
Íme a mű:

























Kislányos oldalakat eddig még nem készítettem, így most tobzódtam a rózsaszínben. Örülök neki, hogy végre elkészültem, bár itt is szenvedtem két hónappal.
Ja, M-nek nagyon tetszett!

Tipitá



Megjegyzések

  1. Sokat dolgozhattál vele, de megérte. Örül biznyára a barátnőd és a családja.:-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg éppen a kislányos oldalak a kedvenceim :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése