Bon-bonos dobozok

Sikeresen elkészültem velük, igaz nem sokat aludtam az éjjel. Az énekkaros lányok és Peti, a karvez  kapták meg. Nagyon örültek neki és tetszett is, meg jó meglepetés volt.


Mindenki választhatott magának, mert nem akartam én kiosztani, mivel nem személyre készült. Azt nem tudtam volna megcsinálni, mert ahhoz több idő kell.
Megmutatom egyesével is:







Ez a kedvencem:, de nem tudom kié lett.






Ezt Peti választotta, és neki is készítettem.


Ilyenek oldalról:



És természetesen mindegyikben volt bon-bon is!
Tipitá




Megjegyzések

  1. de szépek lettek, igazán különleges ajándékot készitettél... már már sajnálom, hogy nem egy énekkarba járunk...
    és megérkezett a csodás képeslapod is... egyszerűen gyönyörűűűű, olyan jól esett, hogy gondoltál ránk is... és habár én nem viszonoztam a kedvességed (szégyenlem is ezért kellőképpen magam), de nagy szeretettel gondolok rád is... Áldott, békés Karácsonyt kivánok...

    VálaszTörlés
  2. Ne legyen lelkiismeretfurdalásod! Örülök, hogy örültél!! Boldog karácsonyt kívánok nektek!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése