December napjai - 9.nap

 Reggel sütöttem egy vörösboros szilvás pitét. Jó lett!! :) Tavaly tanultam. Ősszel azért fagyasztottam le több doboz szilvát, hogy majd időnként tudjak csinálni. Kipróbáltam az új piteformámat is, amivel még barátkoznom kell, hogy ne érjenek meglepetések. :)


Délelőtt a barátnőmmel képeslapokat készítettünk. 
Pitét ettünk, kávéztunk, karácsonyi dalokat hallgattunk, beszélgettünk.


És ilyen gyönyörűségek születtek.


Ma kenyeret is sütöttem, mert elfogyott.
Kovászos, mint mindig. Szép lett. :) 


További szép hétvégét! 
Folyt. köv!
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Csodálatos a sütemény és a kenyér.!Többször visszajöttem megnézni őket. Szépek a képeslapok, nagyon ügyesek vagytok. Én sajnos nem vagyok, de más alkotásait szívesen nézem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, köszönjük! Nekem a mindennapok része az alkotás. Valamit mindig kell, hogy csináljak. És egy ideje a sütést is alkotásnak tekintem.

      Törlés

Megjegyzés küldése