December napjai - 5.nap

 Szeretem a smoothie-t, és amióta vettünk egy készítőt, szinte minden reggel iszom. Gyümölcs szinte mindig van otthon és megturbózom mindenféle porokkal, örleményekkel, amik rengeteg jóságos vitamint, ásványi anyagot stb., stb. tartalmaznak. Nyáron, amikor ért a szeder, málna direkt készítettem kis adagokat a fagyasztóba, ami majd jó lesz smoothie-nak. A berkenyém az idén termett először. Önmagában kicsit fanyar, annyi még nem volt rajta, hogy szörpöt készítsek, de fagyasztottam le belőle. A berkenyének magas az antioxidáns értéke, jó immunerősítő, antibakteriális, és még hosszan lehetne sorolni jótékony hatásait. 

Alapanyagok. Az üvegben búzafűpor van.

Milyen jól mutat a rénszarvasos teafű tartóm a karácsonyi bögrében. :) 
Reggel vettem észre a dupla rénszarvast. :)
Az elkészített smoothie két napra elég.

A Mikulás egy gyönyörűűűűű Cath Kidston 
táskát hozott nekem! :) 
Annyira nagyon szép!! Jó nagy, lehet bele pakolni.
Fél napig gondolkoztam rajta, hogy vegyem, ne vegyem, 
de jól döntöttem. Az egyik ismerősömtől tudom, aki szintén gyűjti, 
hogy valami gond van az üzlettel. Ezért minden darab kincsnek számít. 
Nagyon szeretem ezt a márkát, van néhány táskám. 
De mindegyik más! :) :) :)


Néhány kép a kinti dekorációról. Ma nem volt annyira hideg, gyorsan befejeztem és fotóztam.


A dísztökök megfagytak, de még szépek, nincs szívem kidobni. 
Nem is kell még. 



Mindig elcsodálkozom, mennyi tölcsért szereztünk, vettünk az évek 
során. Valamikor régen láttam ezt valahol, akkor kezdtem el gyűjtögetni a zománcos 
tölcséreket. És nincs itt mind. :)



Folyt. köv.
Tipitá -Erika


Megjegyzések

  1. De szép dekorációid vannak! A Mikulás nagyon szép táskát hozott, bizonyára meg is érdemelted. Míg anyu élt mindig hozott nekem is valamit a Mikulás, és ő sem maradt ki soha az ajándékozásból. Sajnos, most már másképpen telik ez a nap is, mióta anyu nincs.
    Van smoothie készítőm, de nem nagyon haszálom ki. Változtatni kellene rajta.:)
    De szeretem a szarvasos bögréket! Van belőlük pár. Nagyon szép a tied. Sőt, van teafű tartód is. Ez igen!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Mivel elég sok gyógynövényteát iszom, illetve előnyben részesítem szálas teákat, ezért már mindenféle tartóm és szűrőm van. Sőt a szűrőket gyűjtöm is. A régi, szépeket. Amúgy egyik sem szűr tökéletesen. :) Vagyis van egy textilszűrőm is, na az tuti, de azt meg macerás tisztítani. Ami még bevált nálam, az a dm-ben kapható filtert tasak, amibe jó sok tea fér, nem kell szűrni. Ezt a rénszarvasost 200 Ft-ért vettem a régiség vásáron, még a csomagolásában volt. Jó fogás. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése