December napjai - 4.nap

 Ma végre sütöttem linzert. Már régóta tervezem, aztán mindig más lett. Szeretek reggel és a délutáni kávémhoz eszegetni belőle. És mivel nem kell hozzá tojás, ami most nincs itthon, ma csak ezt tudtam sütni. Tojást kell vennem valahonnan - házi tojást szoktam használni -, mert sajnos Marika néni tyúkjai (tojásbeszerzés biztos pontja) nem nagyon tojnak. 

A sütihez porcukor kell. Én 2 kanál levendulás porcukrot is szoktam bele tenni,
amitől csak éppen kicsit lesz levendulás a süti. A levendula szemcséi látszanak a tésztában. 


J. ma hazahozta a mikulás mézeskalácsokat. Egy ismerősöm készíti, 
a díszítést magas szinten alkalmazza. Évek óta tőle veszek mikulásra sütit, 
amit a gyerekek is ( három tündéri gyermek) nagyon szeretnek. 
Ugye milyen szépek? 
A plusz egyet pedig J. kapja. :) 


Ma egy kicsit kisütött a nap. Ezt kihasználva folytattam a kinti dekoráció
rendezését. De olyan hideg volt, hogy egy idő után pánik szerűen 
bemenekültem a házba. :) 
Még a kiskapura szeretnék egy koszorút, aztán többnyire kész is. 
Lesz fotó erről is, ígérem. :) 


Megjegyzések

  1. De szépek a mikulás mézeskalácsok! Az adventi időszakhoz hozzátartozik a süteményillat, szinte érzem most is. Sok sütemény kiszúróm van, mindig örömmel vettem őket.
    Itt is hideg van, mikor kimentem, én is siettem vissza. Öltözz melegen mindig!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szépek és finomak is! Jancsi ma megette az övét ebéd után, én is megkóstoltam. Nagyon finom. Ma már nem volt annyira hideg. Vigyázok magamra, mindig jól felöltözöm. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése